dagen efter..

Nu är det dagen efter dagen före som bjöd på dans.. styrdans...

Det var riktigt roligt att komma ut och dansa igen, men jag var rostigare än jag trodde, det gick riktigt, riktigt dåligt stundvis, jag var ju bra på att dansa ju.. eller var jag inte det :-O

Lite skyller jag dock på mina knall rosa (absolut äkta) all stars converse, (direkt importerade från NY) som har en otroligt välgreppande gummisula. Inte det minsta lilla glid kan man få till med de skorna, stannar man så är det tvärstopp och sedans tår man där tills man lyfter fötterna igen.

Nästa gång jag skall på dans så skall jag ha mina andra (absolut äkta) all stars converse (14håls) som jag köpte för 7årsedan, de sulorna har inte så mycket grepp kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0