dans.. :-D

I kväll skall jag åka på dans :-D (med en kompis sambo) det skall bli så roligt.. :-D inte då främst för att jag skall åka med kompisens sambo, utan för att jag inte har dansat alls sedan jag träffade min man.

Sommaren innan jag träffade min man så var jag på  dans lite nu och då med dem jag umgicks med på den tiden, men sedan har det aldrig blivit av igen. Jag känner ingen som åker på dans och det är inget jag vill göra själv, sådant gör man i grupp (så kan man dansa med varandra om ingen annan vill dansa med en).

Jag är väl sådär på att dansa, bugg kan jag inte alls men jag är ganska ok på att följa med i foxtrot, det svåra blir då karln inte kan följa musiken för då blir det lätt att jag försöker styra. Men hittar man någon som är bra på att dansa så brukar det gå bra och då är det sååå roligt.

Just nu fläckas dock glädjen lite.. man måste ju ha kläder på dig då man åker.. jag är ju inte den som gärna springer runt naken, det var inte så jag menade, men jag är nog inte den som springen runt i kläder häller. om jag tänker på det så springer jag nog helst inte runt alls. Inte i syftet att bara synas iaf.

Nu har jag provat alla mina kläder flera gånger.. jag visste vad jag skulle ha och det är kläder som alltid passar, men såklart inte idag, idag såg de inge bra ut och jag kommer att känna mig som ett miffo hela kvällen.

*lång tystnad där jag sitter hopsjunken och stirrar tomt på skärmen*

Nää.. dags att göra klart det sista och sedan åka.. Äntligen dans efter alla dessa år :-D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du var kanon fin!!!

2010-07-17 @ 20:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0