Ilon bestämmer...

Sitter här med Ilon och frågar vad jag skall skriva.. Ilon vill att jag skall skriva att vi inte skall ha några isbjörnar.

Sedan vill Ilon att vi skall ha en brottar tävling allihopa, men han är ganska övertygad om att pappa kommer att vinna alla prisen, för han är starkast, "Såhär.." säger Ilon och spänner musklerna samtidigt som han biter ihop käkarna.

Det är lite spännande att höra hur barnen tänker.. deras tankegångar följer inga mönster alls.. tankarna bara bubblarrunt i huvudet på dem tror jag.

Nu kommer pappan in och det visar sig att Ilon har smitit in till mig för att slippa få skäll av pappa efter att han uppenbarligen har slagit Douglas då de lekte ute på gården... Återigen, hur fungerar barn? hade jag slagit någon så hade nog folk sett på mig att något hade hänt, Ilon är helt oberörd ända tills han konfronteras med faktum och Douglas är fortfarande ute och leker, inga ledsna miner där inte.

Barn är spännande!

ilon vs. douglas   = 0-0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0