kalsongflickan

Lillan satt just här på golvet med ett par kalsonger (Douglas) i ena handen och sin lilla runda fot i den andra och kämpade för att trä in foten i kalsongerna..

Jag blir lika imponerad varje gång de gör framsteg för även om man vet att det förmodligen kommer så kan man ju aldrig vara riktigt säker och man vet ju aldrig vad som kommer när.

Hon har sagt mamma en gång och hon har aldrig sagt pappa sådär jätte tydligt, men snart kan hon ta på sig ett par kalsonger. (kommer säkert väl till pass då hon blir äldre)

Det är vid sådana här tillfällen som man kan känna ett litet stick i hjärtat, snart är alla barnen stora och vi får inga fler bebisar.

Ett annat tillfälle då det sticker i hjärtat är då man går på tex barnenshus och tittar på bebissaker och det har kommit nya saker som man inte klarar sig utan då man har en bebis, tex speciella skötbordsunderlägg för 200kr, för det fattar ju alla att det inte fungerar lika bra med en vanlig handduk.. JAG VILL HAAAA!!!! men vi skall ju bort med skötbordet nu då sommaren är slut och då har jag ju ingen användning för det oumbärliga skötbordsunderlägget. För det kommer ju ingen mer bebis som behöver svindyra saker som man verkligen inte klarar sig utan.

Men, men, man får glädjas åt det man har, och jag har en liten flicka (med kluven könstillhörighet) att glädjas åt..

Det kanske iof inte är så konstigt att hon använder underkläder för men med alla de bröderna. En ny pojkflicka är född.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0